В даний час процес перетворення торгових марок в впізнавані бренди приймає глобальний характер, в зв’язку з тим, що кожна компанія прагне вибудовувати довгострокові відносини зі своїми споживачами, а в епоху постіндустріального суспільства це вимагає не просто виробництва якісної продукції, але пропозиції споживачам особливих нематеріальних переваг товару . Причому під нематеріальними перевагами товару розуміється не тільки престижність останнього, що забезпечує своєму власникові певний соціальний статус, приналежність до обраної групи людей, але якісь «невловимі властивості» товару, що дозволяють індивідууму не тільки споживати, але і здійснювати міжособистісну комунікацію через споживання. Рекламное агентство в Киеве.

Що ж таке бренд? Наведемо класичне визначення: «Це невловима сума властивостей продукту: його імені, його упаковки і ціни, його історії, репутації і способу рекламування. Бренд також є поєднанням враження, яке він справляє на споживачів, і результатом їхнього досвіду у використанні бренду »

У цьому досить ємному визначенні перераховані ті складові, які лягають в основу іміджу бренду (brand image) -це ім’я бренду (brand name), історія бренду і спосіб рекламування бренду.

У цій статті ми не ставимо за мету висвітлення всіх етапів побудови іміджу бренду, а обмежимося розглядом етапу проведення рекламної кампанії і, зокрема, яку роль в побудові іміджу бренду грає рекламний персонаж як основна діюча особа рекламного сюжету.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here