Купуємо якісний балон

Паспорт — це перше, на що варто звернути увагу, купуючи ГБО 4 покоління. Уважно огляньте табличку, яка приварюється до балона. Законодавство регулює інформацію, зазначену в паспорті. На табличці вказані дані про завод і країні-виробнику, габарити і маса, дата виготовлення, експлуатаційний термін балона, індивідуальний номер та інша інформація. Купуйте тільки сертифікований товар, щоб уберегти себе від небажаних наслідків. Пам’ятайте, безпека — понад усе! Установка газу на авто в м. Київ виконується досвідченими і кваліфікованими майстрами. Компанія «На газу» рада запропонувати своїм клієнтам великий вибір балонів.

Сьогодні про переваги установки газобалонного обладнання не говорить хіба що лінивий. Перший і ключовий плюс ГБО — суттєва фінансова вигода. Але народ вже у нас такий, що намагається заощадити навіть там, де економія обіцяє проблеми і часті сервісні роботи. У гонитві за економією, хтось вирішує виконати установку ГБО на авто власними силами; хтось вирушає на найближчу станцію СТО, не вивчивши пропозиції в місті та відгуки про роботу конкретних майстрів. Бувалі ж автомобілісти, не кидаються стрімголов виконувати установку. Вони ретельно підбирають надійне СТО з хорошою репутацією і довіряють установку газу на авто професіоналам — гбо на авто киев: компанія «На газу». І цей спосіб — найбільш розумний. Жага економії на комплектуючих, самому обладнанні та налаштування, нерідко призводить до подальших звернень в професійне СТО, де розпочате іншими доводиться «до розуму».

Способів установки газобалонного обладнання є кілька. Готового шаблонного рішення, як виконати монтаж та налагодження, немає. І якщо ви вирішили монтувати обладнання власноруч, наслідки повністю покладаються на ваші плечі. Але якщо ви цінуєте якісний результат і грамотний підхід, установка спеціалізованого газового обладнання на СТО — вірний вибір. До того ж, ціна на чорне золото у професіоналів незначно відрізняється у бажаючих заробити в сезон. У даній статті ми розглянемо кілька ключових моментів, які свідчать про те, наскільки професійно виконаний монтаж.

редуктор

Найбільш важливий і відповідальний вузол ГБО. Оскільки габарити даного пристрою великі, часом в процесі установки виникають складнощі з монтажем редуктора.

На що варто звернути увагу при установці редуктора:

Редуктор підбирається, виходячи з потужності конкретного автомобіля.
Встановлюючи редуктор, все трубки і рукава повинні розташовуватися в тому ж місці, що і він сам. Однак при цьому необхідно дотримати вільний доступ для наступних обслуговуючих робіт.
По завершенні монтажу, вбудований фільтр і регулювальний гвинт не повинні бути заблоковані. До них необхідно забезпечити вільний доступ.
Ні в якому разі не можна кріпити редуктор до вібруючим деталей авто. Вузол кріпиться кронштейнами на будь-яку металеву панель кузова.
Простежте, щоб трубки і шланги, які підключаються до редуктора, що не викручувалися і не заламувалися. Якщо використовуються трубки з пластика або міді, необхідно виключити можливість різких перегинів.

Підключення шлангів системи охолодження

Злагоджена робота редуктора забезпечується завдяки підключенню до нього системи охолодження двигуна. В даному зразку рідина нагріває редуктор, оскільки при переході газу з одного стану в інший (з рідкого в пар), редуктор сильно охолоджується.

На що варто звернути увагу, встановлюючи газ на авто і підключаючи шланги системи охолодження:

Підключаючи систему охолодження, важливо дотримати одночасне приєднання.
Редуктор підключається до системи, беручи до уваги курс подачі і обратки охолоджуючої рідини. Якщо підключення виконано невірно, велика ймовірність утворення повітряних пробок, а значить, проходження рідини буде утруднено.
Якщо в системі охолодження передбачений запірний клапан, потрібно встановити трійник відведення рідини до клапана.
Вибираючи між латунними, алюмінієвими і пластиковими трійниками, віддайте перевагу першим. Латунні трійники — найбільш міцні і надійні, адже пластикові легко піддаються руйнуванню, а алюмінієві схильні закоксовування.
Щоб охолоджуюча рідина циркулювала в нормальному режимі, необхідно уникнути підключення контуру обігріву редуктора до розширювального бачка.

Вставка трійника не повинна порушувати однорідне поширення охолоджуючої рідини. Наприклад, виконуючи вставку в систему грубки, необхідно забезпечити однакову подачу рідини і на радіатор грубки, і на сам редуктор. Якщо ж виконати підключення послідовно, остання підключена деталь в будь-якому випадку отримає охолоджений тосол. Подібне загрожує неповним прогревом редуктора, а також же зниженням якості грубки і терміну використання.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here