Максим Мартинюк заявив, що українському АПК потрібно інвестувати в рекламу
Аграрний комплекс України входить топ-3 глобальних експортерів зерна в світі, підприємства АПК поставляють продукцію в більш ніж 100 країн, але реклама і просування на світових ринках все одно необхідні, вважає перший заступник міністра аграрної політики і продовольства Максим Мартинюк. Він зазначив, що на найбільшому галузевому заході в Берліні в січні Україна не була представлена ​​через відсутність коштів.

Перший заступник міністра аграрної політики і продовольства України Максим Мартынюк заявив, що українському аграрному сектору не вистачає правильної реклами. Про це він написав у своїй колонці на сайті «Новий час».

«Світові транснаціональні гіганти — виробники газованої витрачають мільярди на рекламу. Про переваги iPhone знає більшість населення земної кулі, але Apple продовжує вкладатися в просування. Витрати Microsoft на промо — більше $ 2,5 млрд. Всі ці компанії — лідери в своїх сегментах, як і Україна — в аграрному «, — пише чиновник з посиланням на дані, опубліковані в Twitter галузевим американсько-румунським аналітиком Хорасом Дедью.

Незаперечною перевагою українського АПК, на думку Мартинюка, є рекордні за своєю площею в Європі родючі землі, здатність експортувати більше половини вирощеного врожаю, а також біочістота продукції. Він переконаний, що українському агросектору необхідно якомога швидше утвердитися в статусі високотехнологічної галузі і закріпити за собою репутацію надійного і престижного партнера на міжнародному ринку.

Перший заступник міністра вважає, що українській галузі необхідна щільна інтеграція в співтовариство, яке представлено на Grüne Woche — сільськогосподарському ярмарку «Міжнародна зелена тиждень», яка вже понад 90 років проходить в Берліні в середині січня, а також на інших заходах такого рівня. У цьому році на Grüne Woche українського стенду не було.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here